مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 11:322022-11-17دانش

معاون وزیر علوم : حل بیش از 80 درصد مشکلات دانشگاهی با طرح تحول آموزشی


معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری بیان کرد: در حوزه تحول آموزش عالی براساس مطالعات ما باید چهار چالش مهم را در دوره چهارساله دولت سیزدهم برطرف کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، قاسم عموعابدینی در نشست شورای مدیریت استانی آموزش عالی استان آذربایجان غربی اظهار داشت: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پژوهش ها، مطالعات و تحقیقات زیادی جهت تحول آموزش عالی با تفکیک بندی استانی انجام داده است، لذا در جهت ایجاد یک تحول عظیم در حوزه آموزش عالی نیازمند همیاری و همکاری دانشگاه ها هستیم.

وی بیان کرد: جریان آموزش عالی در طی 40 سال اخیر خدمات ارزنده ای داشته است، امروز گام دوم انقلاب اسلامی برای انجام یک تحول بزرگ فرصت ارزشمندی است که باید از آن استفاده کنیم.

عموعابدینی با اشاره به اینکه ایران در تاریخ خود سابقه ایجاد دو تمدن را داشته است، ادامه داد: ایران اسلامی ظرفیت و توانایی ایجاد تمدن اسلامی را دارد لذا باید موانع حوزه علمی و پژوهشی این تمدن که در محدوه وظیفه ما است برطرف کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: کسب رتبه های برتر علمی در منطقه و حوزه بین الملل در حوزه های مختلف نظامی، علمی، کشاورزی، صنعت و.

از افتخارات انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر علوم : حل بیش از 80 درصد مشکلات دانشگاهی با طرح تحول آموزشی

معاون وزیر علوم : حل بیش از 80 درصد مشکلات دانشگاهی با طرح تحول آموزشی