مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 11:102022-11-17اجتماعي

کارکنان گنبد سلطانیه تعیین تکلیف می شوند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: اقدامات لازم برای عقد قرارداد شرکتی با کارکنان پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه در حال انجام است.

- سیدسعید صفوی صبح امروز (26 آبان ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از بخش های مهم و حساس حوزه میراث فرهنگی، پایگاه های میراث ملی و جهانی است که وظیفه حفاظت، مرمت، نگهداری و مطالعه و پژوهش در بناها و محوطه های تاریخی شناخته شده این کشور را دارند.

وی با بیان اینکه سال ها است که پرداخت حقوق کارکنان پایگاه های میراث ملی و جهانی که پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه هم جزو آن هاست و کارکنان آن به مرمت، حفاظت و نگهبانی مشغول هستند همواره با تأخیر و تعلیق مواجه است، افزود: محل پرداخت این حقوق از طرح های عمرانی است که تا به جریان بیافتد سه ماه از سال می گذرد، بنابراین هرسال با عقب ماندگی در پرداخت حقوق این همکاران روبه رو بودیم و سال هاست که وضعیت استخدام و قرارداد کار بسیاری از آن ها هم بلاتکلیف و نابسامان بوده است؛ که با اقدام بسیار خوب وزارتخانه برای اولین بار در حال ساماندهی کامل است.

صفوی با اشاره به اینکه حل این مشکل با دستورالعملی منتج شده وزارت میراث فرهنگی کشور از تاریخ 14 تیرماه 1401 باهدف انتظام بخشی به امور اداری و استخدامی کارکنان پایگاه های میراث ملی و جهانی، در شورای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان گنبد سلطانیه تعیین تکلیف می شوند

کارکنان گنبد سلطانیه تعیین تکلیف می شوند