مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 10:252022-11-17سياسي

باید راه را از سیره شهدا بیاموزیم


استاندار قم با بیان اینکه حضور افراد و شهدا در قم بیانگر این است که این شهر مورد عنایت اهل بیت (س) است، گفت: تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به یاد و پیام شهدا و برگزاری یادواره ها حکمتی دارد که ما باید راه را از سیره شهدا بیاموزیم و به آن توجه کنیم.

- ایسنا/قم استاندار قم با بیان اینکه حضور افراد و شهدا در قم بیانگر این است که این شهر مورد عنایت اهل بیت (س) است، گفت: تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به یاد و پیام شهدا و برگزاری یادواره ها حکمتی دارد که ما باید راه را از سیره شهدا بیاموزیم و به آن توجه کنیم.

سید محمدتقی شاه چراغی، استاندار قم، 26 آبان ماه در اجلاسیه نهایی کنگره ملی 6090 شهید استان قم که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با تأکید بر اینکه قم بلد امن است، عنوان کرد: از 9 کشور در دفاع مقدس و در دفاع از حرم حضرت زینب (س) از قم حضور یافتند که مزار بسیاری از شهدای غیر ایرانی از عراق، بحرین، عربستان، الجزایر، فرانسه، پاکستان و افغانستان در قم است.

وی با بیان اینکه حضور افراد و شهدا در قم بیانگر این است که این شهر مورد عنایت اهل بیت (س) است، اظهار کرد: تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به یاد و پیام شهدا و برگزاری یادواره ها حکمتی دارد که ما باید راه را از سیره شهدا بیاموزیم و به آن توجه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید راه را از سیره شهدا بیاموزیم

باید راه را از سیره شهدا بیاموزیم