مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 08:352022-11-17اقتصادي

چابهار 70 هزار نفر حاشیه نشین دارد


نماینده مردم چابهار در دیدار با دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: شهرستان چابهار به لحاظ جمعیت بیشترین میزان حاشیه نشینی کشور با 63 درصد را دارد بطوریکه 14 سکونتگاه غیر رسمی و مناطق حاشیه نشین با بیش از 70 هزار نفر دارد که بدون برق، - آب، بهداشت و مدارس بیش از 20 تا 30 سال ساکن هستند.

معین الدین سعیدی افزود: صدور سند مالکیت، تحویل زمین به افراد ساکن، پیگیری مشکلات آنها در حوزه برق، آب، بهداشت و مدرسه و ساماندهی اصولی و اجرای طرح هادی و معابر آسفالت از مهمترین درخواستهای مردم است که امیدواریم با همت دولت سیزدهم مردم طعم رفاه و زندگی مناسب در حاشیه شهر چابهار را بچشند.

وی بر ساخت فرودگاه جدید، ایجاد جاده 2 بانده چابهار به زاهدان و بم، تکمیل راه آهن چابهار- سرخس، تکمیل پسکرانه ها و افتتاح سریعتر بیمارستان جدید 540 تختخوابی تاکید و افزود: متاسفانه بیش از 750 هزار نفر بیمارستان ندارند.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد نیز گفت: رییس جمهور برای ساماندهی مناطق حاشیه نشینی چابهار و بهره مندی مردم از مسکن مناسب، امکانات آب و برق، مدرسه و بهداشت و صدور سند مالکیت دستورات ویژه ای را صادر کردند که این دستورات در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چابهار 70 هزار نفر حاشیه نشین دارد

چابهار 70 هزار نفر حاشیه نشین دارد