مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 08:102022-11-17پزشكي

نشانه های حمله قلبی و اقداماتی که در این شرایط باید انجام داد


کارشناس مسئول بیماری های قلب و عروق اداره بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت با اشاره به نشانه های بروز حمله قلبی، در عین حال اقداماتی که باید در این شرایط انجام شود را تشریح کرد.

- کارشناس مسئول بیماری های قلب و عروق وزارت بهداشت تشریح کرد نشانه های حمله قلبی و اقداماتی که در این شرایط باید انجام داد کارشناس مسئول بیماری های قلب و عروق اداره بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت با اشاره به نشانه های بروز حمله قلبی، در عین حال اقداماتی که باید در این شرایط انجام شود را تشریح کرد.

دکتر طاهره سماوات در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نشانه های ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی، گفت: بیماری های مادرزادی قلب در صورت حاد بودن به محض دنیا آمدن نوزاد مشخص می شوند، اما برخی بیماری های مادرزادی قلب و عروق ممکن است تا زمان بلوغ و یا میانسالی هم مشخص نشود مانند سوراخ بین دو دهلیز قلب که مبتلایان به این مشکل ممکن است در میانسالی با تنگی نفس به پزشک مراجعه کنند.

در مورد بیماری های عروق کرونر که مهم ترین بیماری های قلب و عروق هستند، فرد ممکن است علامت های متفاوتی داشته باشد که یکی از آنها تنگی نفس بویژه در هنگام راه رفتن است.

مورد بعدی دردهای قفسه سینه است که غالبا در مرکز قفسه سینه احساس می شود، البته ممکن است در سمت چپ یا راست هم احساس شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانه های حمله قلبی و اقداماتی که در این شرایط باید انجام داد

نشانه های حمله قلبی و اقداماتی که در این شرایط باید انجام داد