مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 06:352022-11-17سياسي

چتر مهرورزی خادمان امام رئوف بر سر نیازمندان


دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر گفت: خادمیاران رضوی قائم شهری، طی آبان ماه به یک هزار و 18 خانواده نیازمند کمک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، محمدصادق فاضل زاده دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر، از نیات خیرخواهانه و انسان دوستانه خادمیاران و یاوران رضوی با کمک هایی به ارزش 4میلیارد و 162 میلیون ریالی به جامعه هدف با شعار خدمت کریمانه، جهاد عالمانه در یک ماهه آبان 1401 به نیازمندان خبر داد.

وی با اشاره به همدلی و همیاری خیران نیک اندیش با خدمت گزاران امام رضا(ع) که در راستای ترویج فرهنگ رضوی موجب ارائه خدمات متنوع به اقشار آسیب پذیر شد، گفت: در این ماه به طور متوسط روزانه به 34 و در مجموع یک هزار و 18 بین نیازمندان، و همچنین، ذبح چند گوسفند و اهداء گوشت آنها به خانواده های کم برخوردار، کمک نقدی و پرداخت وام قرض الحسنه و ارائه خدمات پزشکی و ویزیت بیماران از انواع خدمات این عزیزان در ماه یاد شده بود.

  فاضل زاده، با اولویت قرار دادن امور فرهنگی اظهارکرد: خادمان ولی نعمتمان در این مدت که مصادف با میلاد حضرت رسول اکرم(ص)، امام حسن عسکری (ع)، امام صادق (ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و همچنین وفات حضرت فاطمه معصومه(س) بود، 66 برنامه فرهنگی شامل بزرگداشت مناسبت ها، محافل قرآنی، جلسه ی آموزشی ویژه بانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر مهرورزی خادمان امام رئوف بر سر نیازمندان

چتر مهرورزی خادمان امام رئوف بر سر نیازمندان