مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 23:502022-11-16سياسي

شهدای امنیت اجابت کنندگان راه حقیقت/ملت ایران بیدار و هوشیار است


وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه حضور ملت ایران در صحنه هر روز پررنگ تر است، گفت: شهدای امنیت اجابت کنندگان راه حقیقت محسوب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین صفار هرندی شامگاه چهارشنبه در آیین گرامیداشت شهدای مدافع امنیت شهیدان آرمان علی وردی، محمد جواد رحیمی و سلمان امیر احمدی با موضوع بایسته های تبیین در فتنه های اخیر به میزبانی مسجد امام هادی (ع) شهرک انقلاب دامغان ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای مدافع امنیت اظهار داشت: شهدای مدافع امنیت اجابت کنندگان راه حقیقت هستند که در این راه و مسیر گام برداشتند.

وی افزود: اهلیت از اصالت و بزرگ مردی شهدای ما بوده که اصالت نشان از خانواده های آنان به همراه دارد و اهلیت شهدای ما در مکتب حق ثابت شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ادامه راه و مسیر شهدا به ویژه نزد آتیه سازان ایران اسلامی، گفت: از هوشمندی ما رهروان شهدا این است که در آیین های گرامیداشت شهدا حضوری پررنگ داریم و برگزاری تجلیل از مقام شامخ شهدا به حال خود رها نشده است.

صفار هرندی با اشاره به اینکه شهدا ابر مردان بزرگ تاریخ هستند خاطر نشان کرد: شهدا پای حرف خود ایستادند و در راه عزت و سربلندی کشورمان گام برداشتند همچنین باید تاکید کرد که در اغتشاشات اخیر تمام هدف اغتشاشگران تخریب ولایت و رهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای امنیت اجابت کنندگان راه حقیقت/ملت ایران بیدار و هوشیار است

شهدای امنیت اجابت کنندگان راه حقیقت/ملت ایران بیدار و هوشیار است