مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 17:322022-11-16ورزشي

مازندران میزبان اردوی تیم ملی فوتسال پیش از اعزام به مالزی شد


سرپرست هیأت ناشنوایان استان مازندران از برگزاری آخرین مرحله اردوی تیم ملی فوتسال ناشنویان پیش از اعزام به مالزی در مازندران و شهر ساری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، پژمان احمدی سرپرست هیأت ناشنوایان مازندران در جمع خبرنگاران درباره برپایی این اردو در استان  برای دومین بار، اظهار کرد: مرحله نهایی اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 21 سال ناشنوایان جهان در کشور مالزی در شهرستان ساری برپا خواهد شد.

وی افزود: این اردو از تاریخ 27 آبان ماه تا سوم آذرماه در استان و شهر ساری و به در مجموعه ورزشی ایثار ساری برگزار خواهد شد و ملی پوشان پیش از اعزام به مالزی مطابق برنامه های کادرفنی تیم ملی روند آماده سازی خود را برگزار می کنند.

سرپرست هیأت ناشنوایان از علت برگزاری این اردو در استان گفت و بیان کرد: آنطور که مربیان تیم ملی بیان داشتند، به علت تشابه آب و هوایی مازندران با کشور مالزی برپایی اردوی مازندران تا پیش از اعزام به مسابقات، هماهنگ شدن بازیکنان به شرایط محیطی و تطبیق دادن با مسابقات از دلایل حضور تیم ملی در مازندران است.

احمدی در بخشی دیگر از صحبت هایش به تجلیل از ورزشکاران افتخارآفرین ناشنویان در سال های اخیر خبر داد و بیان کرد: به دنبال فراهم کردن شرایطی برای در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران میزبان اردوی تیم ملی فوتسال پیش از اعزام به مالزی شد

مازندران میزبان اردوی تیم ملی فوتسال پیش از اعزام به مالزی شد