مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 17:252022-11-16سياسي

مدرسه 68 شهید دانش آموز نماد مظلومیت جمهوری اسلامی است


معاون دانشگاه و رییس سازمان سما گفت: مدرسه 68 شهید دانش آموز نماد مظلومیت جمهوری اسلامی است.

- سید محمد بطحایی در جلسه شورای فرهنگ عمومی بروجرد که امروز در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: برای مسیر همایش 68 شهید دانش آموز بروجرد برنامه کوتاه و میان مدت ترسیم شود.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی اگر مورد یک آسیب شناسی در این 40 سال قرار بگیرد موضوع فرهنگ و غفلت از فرهنگ پاشنه آشیل جمهوری اسلامی است که دشمن از آن به خوبی استفاده می کند.

رییس سازمان سما خاطرنشان کرد: تیرهای مختلف از زوایای مختلف به جمهوری اسلامی زده شده که کارساز نبوده اما از حوزه فرهنگ مورد هدف دشمنان قرار گرفته است.

بطحایی اضافه کرد: تعدادی از نخبگان ما در مقابله با اغتشاشات دارند جان خود را می دهند که این ها هزینه برای جمهوری اسلامی است در حالی که مقام معظم رهبری است خیلی وقت پیش نسبت به این موضوع هشدار دادند.

وی بیان کرد: در حوزه فرهنگی از نظر محتوا غنی ترین فرهنگ را در دنیا داریم مشکل ازآنجا بوده که امروز و نسل جوان رو در روی ما می گوید که این سبک زندگی که ما داریم را نمی پسندد که اشکال در روش است.

رییس سازمان سما ادامه داد: بسیاری از نقایص به روش انتقال فرهنگ برمی گردد، آموزش وپرورش و تعلیم و تربیت بزرگترین کار آن انتقال فرهنگ اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه 68 شهید دانش آموز نماد مظلومیت جمهوری اسلامی است

مدرسه 68 شهید دانش آموز نماد مظلومیت جمهوری اسلامی است