مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 16:202022-11-16سياسي

لزوم مشارکت مدیران کنترل کیفیت در دوره های تدوین استانداردهای ملی


مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی در دوره های آموزشی و تدوین استانداردهای ملی مشارکت داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هاشم علایی ظهر چهارشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی استان اردبیل با بیان اینکه نقش مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی در تأمین کیفیت بسیار حائز اهمیت و کلیدی است، اظهار کرد: مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی در دوره های آموزشی و تدوین استانداردهای ملی مشارکت داشته و از نظرات شرکت های دانش بنیان در راستای ارتقاء کیفیت محصولات استفاده بکنند.

وی ضمن اعلام آمادگی برای برگزاری نشست های تخصصی استاندارد و کیفیت به منظور رفع مشکلات واحدهای استان افزود: اداره کل استاندارد استان اردبیل همواره در کنار واحدهای تولیدی و خدماتی بوده و با افتخار، حمایت از تقویت تولیدات و رفع موانع و توسعه استانداردسازی در استان را سرلوحه فعالیت ها قرار داده است.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: جلوگیری از تولید محصول مغایر با استاندارد جزء وظایف مدیر کنترل کیفیت است و هر واحد تولیدی برای هر شیفت کاری خود ملزم به به کارگیری یک مدیر کنترل کیفیت است.

علایی با بیان اینکه رعایت استانداردها، بازاری مطمئن و پویا را برای تولیدکنندگان ایجاد می کند، خاطر نشان کرد: امر نظارت کامل وظایف مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مشارکت مدیران کنترل کیفیت در دوره های تدوین استانداردهای ملی

لزوم مشارکت مدیران کنترل کیفیت در دوره های تدوین استانداردهای ملی