مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-16سياسي

راه پیشرفت پایدار را شرکت های دانش بنیان کوتاه و هموارتر می کنند


یک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نقش فعالان زیست بوم نوآوری در کشور را ایجاد یک مسیر میانبر برای توسعه متوازن و پایدار کشور توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، حسین رییسی نماینده مردم جاسک و میناب از کوتاه شدن مسیر پیشرفت به کمک شرکت های دانش بنیان و خلاق گفت و ادامه داد: قطعاً اگر در کشور بخواهیم توسعه متوازن و البته پایدار داشته باشیم، راهی وجود ندارد غیر از آنکه بر زیست بوم فناری، خلاقیت، دانش و نوآوری تکیه کنیم.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب به نیکی گفته اند؛ با توجه به رشد سریع علم و دانش در دنیا ما برای همگام سازی کشور با این حرکت سریع چاره ای نداریم جز آنکه به تعبیر ایشان راه میانبر را جستجو کنیم.

وی افزود: در واقع شاید حرکت در این مسیر طولانی و پرفراز و نشیب برای ما امکان پذیر نباشد و راه میانبر که خردمندانه تر است، استفاده از ظرفیت های عظیم جوانان خلاق و شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور است این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن تشریح بیشتر الزمات توسعه شرکت های خلاق و دانش بنیان در کشور، افزود: در واقع از جمله مهمترین مولفه های قدرت در جهان معاصر، در اختیار داشتن یک زیست بوم قدرتنمند دانش بنیان و خلاق در کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه پیشرفت پایدار را شرکت های دانش بنیان کوتاه و هموارتر می کنند

راه پیشرفت پایدار را شرکت های دانش بنیان کوتاه و هموارتر می کنند