مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 12:252022-11-16سياسي

توضیحات نیکزاد درباره شکایت قالیباف از نوباوه


علی نیکزاد، رییس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره شکایت محمد باقر قالیباف رییس مجلس از بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در مجلس توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیکزاد رییس جلسه در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات محمود احمدی بیغش در انتقاد از عملکرد محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: نطق حق هر نماینده است، اما انصاف حکم می کرد شما این نطقتان را زمانی که رییس مجلس بود بیان می کردید.

وی افزود: در مورد بحث هیات رییسه، هر سه ماه یک بار گزارش عملکرد هیات رییسه در کازیوی نمایندگان قرار گرفته و مرتب گزارش داده شد است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در مورد موضوع جذب نیرو برای مجلس که توسط احمدی بیغش مطرح شد، گفت: در ماده 20 که در مجالس قبل مصوب شده است، بحث وظایف و اختیارات رییس مجلس مشخص است و تقریبا مباحث اداری، حراستی، احکام، استخدام و ماموریت ها در اختیار رییس مجلس قرار دارد.

نیکزاد تصریح کرد: در مورد دبیرخانه شورای عالی مناطق ما خبر نداریم اما این را هم می شد از خود آقای قالیباف سوال کنید.

وی در ادامه بیان کرد: راجع به شکایت برادرمان آقای نوباوه، بنده در جایگاه رییس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان که با رای شما عزیزان آنجا هستم، چندین جلسه گذاشتیم و حتی با بزرگان مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات نیکزاد درباره شکایت قالیباف از نوباوه

توضیحات نیکزاد درباره شکایت قالیباف از نوباوه