مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 11:402022-11-16سياسي

مراقب باشید جریمه نشوید/ افزایش دوربین های ثبت تخلف در شهرکرد


مدیر ترافیک و حمل و نقل شهرداری شهرکرد گفت: 10 دوربین ثبت تخلف در برخی نقاط شهرکرد مانند میدان آیت الله دهکردی، چهارراه ولی عصر، تقاطع شریعتی و طالقانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، 14 روز پیش رییس شورای شهرکرد با حضور در دفتر خبرگزاری در راستای کاهش مشکلات شهری و ترافیکی قول هایی داد(اینجا بخوانید ) به منظور اطلاع از روند عملیاتی شدن این موارد با مدیر ترافیک و حمل و نقل شهرداری شهرکرد گفت وگو کردیم.

پیمان محقق گفت: استانداردسازی سرعت گیرها در دستور کار است و تا کنون در خیابان کاشانی و بلوار رهبر انجام شده و در پایین شهر نیز عملیات آشکارسازی موانع در حال انجام است.

مدیر ترافیک و حمل و نقل شهرداری شهرکرد فزود: رنگ آمیزی و نصب تابلو همه ساله در بودجه تعریف می شود و اصلاح سرعت گیرها بر اساس دستورالعمل آرام سازی معابر انجام می شود که تا کنون 80 تا 90 درصد از سرعت گیرها اصلاح شده و مابقی نیز قبل از پایان سال انجام می شود.

محقق ادامه داد: حذف موانع از سطح شهر اعتبار لازم دارد که در بودجه امسال بخشی برای این کار تعریف نشده است و عمده این پروژه در سال آینده اجرایی می شود.

وی بیان داشت: از ابتدای سال تا کنون 15 دوربین نظارتی با حدود 4 میلیارد تومان اعتبار از بودجه شهرداری، اعتبارات استانی و مشارکت با دیگر دستگاه ها خریداری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب باشید جریمه نشوید/ افزایش دوربین های ثبت تخلف در شهرکرد

مراقب باشید جریمه نشوید/ افزایش دوربین های ثبت تخلف در شهرکرد