مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-16اقتصادي

طرح معرفی شد اما جزییات مشخص نیست


درپی محدود شدن دو پلتفرم خارجی طی هفته های اخیر و تحت تاثیر قرار گرفتن برخی از کسب وکارهای اینترنتی، یک طرح حمایتی برای این کسب وکارها از سوی دولت در نظر گرفته و اعلام شد که حمایت های مالیاتی بخشی از آن است، - هنوز جزییات این حمایت ها مشخص نیست، چراکه به گفته رییس سازمان امور مالیاتی موضوع درحال بررسی است و نتایج که آماده شود، جزییات آن اعلام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دهم آبان ماه بود که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزیر امور اقتصادی و دارایی، طرح حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال کشور که در ششمین جلسه کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال، برای حمایت از کسب و کارهای فضای مجازی تدوین و به تصویب شده بود، را رونمایی کردند.

آیین نامه حمایت از کسب و کارهای دیجیتال که 14 ماده و 30 نوع حمایت دولتی دارد و مواردی مانند حمایت های تبلیغاتی از سکوها و کسب و کارهای مشمول، خدمات پستی، حمایت های مالیاتی را شامل می شود.

آنطور که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توضیح داده است، در بخش مالیات مقرر شد کسب و کارهایی که سابقه مالیاتی ندارند تا سقف دو میلیارد تومان از مالیات معاف شوند و همچنین کسب و کارهایی که سابقه مالیاتی دارند، از تخفیف مالیاتی برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح معرفی شد اما جزییات مشخص نیست

طرح معرفی شد اما جزییات مشخص نیست