مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-16ورزشي

تمرین ورزشکاران پرتابی کرمانشاه در پارک شرقی!


به گفته رییس هیات دوومیدانی استان کرمانشاه، ورزشکاران رشته های پرتابی به دلیل نداشتن فضایی برای تمرین مجبورند تمریناتشان را در پارک ها دنبال کنند.

- احمد روشن زاده باحضور در ایسنا، با اشاره به کمرنگ شدن رشته های پرتابی دوومیدانی در کرمانشاه طی یکی دو دهه اخیر، اظهارکرد: در گذشته یک زمین پرتابی برای ورزشکاران رشته های پرتاب نیزه، وزنه، چکش و دیسک در مجموعه ورزشی آزادی وجود داشت که آکادمی پزشکی ورزشی در جای آن احداث شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ورزشکاران رشته های پرتابی کرمانشاه هیچ فضایی برای تمرین در اختیار ندارند، گفت: ورزشکاران این رشته ها برای اینکه بتوانند تمرین داشته باشند، به پارک شرقی می روند، اما چون فضا استاندارد نیست، برای همین در مسابقات کشوری نمی توانند رکوردهای بالا بزنند.

رییس هیات دوومیدانی کرمانشاه از رایزنی با مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان برای اختصاص فضایی به منظور احداث دالان پرتاب خبرداد و افزود: چندی پیش با رایزنی های صورت گرفته موافقت مسئولین ورزش را برای احداث یک دالان پرتاب گرفتیم و دو نقطه در مجموعه ورزشی 15 خرداد و مجموعه ورزشی آزادی هم مشخص کردیم تا نماینده فدراسیون از آن بازدید داشته باشد، اما مورد تایید نماینده فدراسیون قرار نگرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین ورزشکاران پرتابی کرمانشاه در پارک شرقی!

تمرین ورزشکاران پرتابی کرمانشاه در پارک شرقی!