مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 09:402022-11-16ورزشي

تکواندو قهرمانی جهان / طلای دوم خدابخشی برای صربستان ثبت شد


یه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بیست و پنجمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان، از روز دوشنبه 23 آبان ماه در گوادالاخارا مکزیک آغاز شد و در دومین روز مسابقات بامداد امروز، - مهدی خدابخشی ملی پوش سابق ایران بامداد امروز در مسابقات تکواندو قهرمانی جهان موفق به کسب مدال طلا برای صربستان شد.

یه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بیست و پنجمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان، از روز دوشنبه 23 آبان ماه در گوادالاخارا مکزیک آغاز شد و در دومین روز مسابقات بامداد امروز، مهدی خدابخشی ملی پوش سابق تکواندو ایران که در سالیان گذشته برای کشور صربستان به میدان رفته است، به مدال طلای وزن 87- کیلوگرم رسید.

خدابخشی در رقابت های این وزن ابتدا موفق به شکست تالح سلیمانوف از آذربایجان شد و در ادامه به مصاف ابوالفضل عباسی ملی پوش کشورمان رفت و در دو راند مقابل ملی پوش جوان کشورمان به برتری رسید.

او در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف جردن استیوارت از کانادا رفت و در 2 راند حریف خود را شکست داد.

بیشتر بخوانیدتکواندو قهرمانی جهان حضور یک ایرانی دیگر در آذربایجان/ غیبت بیگی در مکزیک ملی پوش ایرانی تیم صربستان در مرحله نیمه نهایی نیز به مصاف نیکیتا رافالوویچ از ازبکستان و در دو راند با نتایج 6 بر 3 و 3 بر 2 موفق به شکست حریف خود شد و فینالیست شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکواندو قهرمانی جهان / طلای دوم خدابخشی برای صربستان ثبت شد

تکواندو قهرمانی جهان / طلای دوم خدابخشی برای صربستان ثبت شد