مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 08:552022-11-16سياسي

راه اندازی دوره دکتری مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی در دانشگاه تربیت مدرس


در نشست شورای دانشگاه تربیت مدرس، راه اندازی دوره دکتری مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی در دو گرایش انرژی و بازیافت و مدیریت پسماند به تصویب رسید.

- در نشست شورای دانشگاه تربیت مدرس، راه اندازی دوره دکتری مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی در دو گرایش "انرژی" و "بازیافت و مدیریت پسماند" به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست دکتر خسرو تاج بخش مدیر برنامه ریزی، گسترش و بازنگری در خصوص طرح موضوع و روند راه اندازی رشته در کمیسیون برنامه ­ریزی جامع آموزشی دانشگاه و شورای آموزشی توضیحاتی را عنوان کرد.

در ادامه دکتر احمد بناکار مدیر گروه مکانیک سیستم به دلایل توجیهی و ضرورت راه اندازی رشته اشاره کرد.

وی تربیت نیروی انسانی متخصص برای تأمین بخشی از اهداف خودکفایی در کشاورزی به خصوص در زمینه های مکانیزاسیون کشاورزی و تولید اقتصادی محصولات، تحقیق و پژوهش و انطباق ماشین در کشاورزی و آموزش کادر اجرایی مجتمع های کشاورزی مکانیزه کشور، توجه روز افزون نظام کشاورزی کشور و سند چشم انداز به روند توسعه و مکانیزاسیون کشاورزی به منظور مدیریت و بهسازی فرآورده های جانبی کشاورزی و پسماندهای زیستی و انتخاب مناسب ترین فناوری های سازگار با شرایط ویژه در جواع روستایی و مناطق کشاورزی را از دلایل توجیهی ایجاد این رشته عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دوره دکتری مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی در دانشگاه تربیت مدرس

راه اندازی دوره دکتری مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی در دانشگاه تربیت مدرس