مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 20:302022-11-15اقتصادي

زیرساخت های صنعت کشتی سازی باید تکمیل شود


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم تکمیل زیرساخت های صنعت کشتی سازی، خواستار اختصاص اعتبار برای این صنعت از سوی مجلس در بودجه سال آینده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نبوی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: اقدامات بسیار خوبی طی سالیان گذشته در راستای توسعه صنعت کشتی سازی انجام شده است و شناورهای بزرگی در داخل کشور ساخته شده است .

وی افزود: یکی از ضرورت هایی که وجود دارد این است که ما احتیاج به تکمیل زیرساخت های کشتی سازی داریم و اگر بتوانیم در قانون بودجه با توجه به دولتی بودن مجتمع فراساحل و فرصت های بالقوه ای که در صنعت دریا وجود دارد منابعی را برای بازسازی و تکمیل ظرفیت های ایزوایکو دریافت کنیم، شاهد اتفاقات مثبتی در اقتصاد دریا محور خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران خاطرنشان کرد: قانون توسعه صنایع دریایی سال 87 تصویب شده است که دارای مدت اجرایی 10 ساله بوده و تمدید هم شد از این رو لازم است مجلس این قانون را با توجه به فرصت هایی که در اقتصاد دریا وجود دارد بروزرسانی کند.

نبوی بیان کرد: برای صندوق توسعه و حمایت از صنایع دریایی، منابع خوبی در دولت دیده شده است که اگر این منابع در اختیار تولیدکنندگان قرار بگیرد می تواند پیشران خوبی برای توسعه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های صنعت کشتی سازی باید تکمیل شود

زیرساخت های صنعت کشتی سازی باید تکمیل شود