مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 19:352022-11-15اقتصادي

رد رشوه یک میلیارد و 500 میلیون ریالی پایوران تیپ امام صادق(ع) بوشهر


مسئول روابط عمومی تیپ عملیاتی 39 امام صادق (ع) استان بوشهر از رد رشوه یک میلیارد و 500 میلیون ریالی توسط پایوران تیپ عملیاتی امام صادق(ع) استان بوشهر در مرز اروندکنار آبادان خبر داد.

- رد رشوه یک میلیارد و 500 میلیون ریالی پایوران تیپ امام صادق(ع) بوشهر ایسنا/بوشهر مسئول روابط عمومی تیپ عملیاتی 39 امام صادق (ع) استان بوشهر از رد رشوه یک میلیارد و 500 میلیون ریالی توسط پایوران تیپ عملیاتی امام صادق(ع) استان بوشهر در مرز اروندکنار آبادان خبر داد.

سروان اصغر بحرینی روز سه شنبه 24 آبان اظهار کرد: سربازان گمنام گردان تکاور، رشوه یک میلیارد و 500 میلیون ریالی عابر غیرمجاز که از مرز آبی عراق وارد کشور شده بود را رد کرده و متهم را پس از مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.

وی افزود: در راستای اجرای مأموریت کنترل و مراقبت مرزی و مبارزه با تردد غیرمجاز در یک عملیات دقیق، سربازان گمنام گردان تکاور تیپ عملیاتی 39 در اروندکنار با هوشیاری موفق به دستگیری یک نفر تبعه خارجی که در حال ورود غیر مجاز به کشور بود، شدند که فرد مجرم در هنگام دستگیری در ازای آزادی اش، پیشنهاد پنج هزار دلاری داده بود.

مسئول روابط عمومی تیپ عملیاتی 39 امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در حراست و پاسداری از مرز در برابر هر نوع رخنه و تجاوز، قاطعانه ایستاده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد رشوه یک میلیارد و 500 میلیون ریالی پایوران تیپ امام صادق(ع) بوشهر

رد رشوه یک میلیارد و 500 میلیون ریالی پایوران تیپ امام صادق(ع) بوشهر