مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 18:582022-11-15سياسي

مدیریت اقتصاد فقط یارانه دادن نیست


نمی توان مردم را به آینده وعده داد و از این سخن گفت که تازه یک سال از عمر این دولت گذشته است، اقتصاد فقط یارانه و صدقه دادن به مردم نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه، 24 آبان ماه) در نشست علنی مجلس در نطق میان دستور خود، گفت: در مورد ریشه های جامعه شناختی اعتراضات و اغتشاشات همکاران دانشگاهی در علوم انسانی و علوم اجتماعی سخن ها گفته و اشارات درستی داشته اند؛ با این همه آنچه این روزها در سطح جامعه و کف خیابان شاهد آن هستیم صرفاً با اعتراضی بر آمده از عوامل فرهنگی و زمینه سیاسی و اقتصای نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: در این سال ها یک عامل انسانی اساسی اعتراضات به حق مردم را به اغتشاشات کشانده است و انرژی حیات بخش جنبش اعتراضی، آرمان خواهی و فسادستیزی، آزادی خواهی و عدالت طلبی را به آتش ویرانگر اغتشاش تبدیل کرده است.

نقش دشمنان قسم خورده این کشور از جمله گروه های تجزیه طلب و معاند خارج نشین غیرقابل انکار است.

نادری بیان کرد: تنها در یک ماه گذشته 5600 قبضه اسلحه و 12 هزار فشنگ سلاح های جنگی در مناطق مرزی ما کشف و ضبط شده است، سلاح هایی که با هدف جنگ داخلی و کشتار مردم ایران قرار بوده وارد شود بودجه های میلیون دلاری دشمنان در تأمین مالی پروژه هایی اعم از جنگ س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت اقتصاد فقط یارانه دادن نیست

مدیریت اقتصاد فقط یارانه دادن نیست