مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 16:502022-11-15فرهنگي

نگاهی به رویدادهای مهم زندگی امام رضا(ع) در «قصه های مثل ماه»


مجموعه پنج جلدی قصه های مثل ماه از سوی انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شد.

- نگاهی به رویدادهای مهم زندگی امام رضا(ع) در قصه های مثل ماه ایسنا/خراسان رضوی مجموعه پنج جلدی قصه های مثل ماه از سوی انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شد.

این مجموعه به قلم جمعی از نویسندگان شامل روایت داستان هایی درباره اتفاقات مهم زندگی امام رضا(ع) است که در هر جلد آن یک موضوع مجزا از زندگی امام هشتم شیعیان برای کودکان و نوجوانان روایت می شود.

کتاب مثل ماه و شکوفه ها به نویسندگی نغمه ندیری داستانی از تولد امام رضا(ع) برای آشنایی کودکان با نجمه خاتون، مادر و امام موسی الکاظم(ع) پدر بزرگوار امام رضا(ع) است.

به دنبال آب بروید به بیان ماجرای دستور مامون، خلیفه عباسی، برای هجرت امام رضا(ع) از مدینه به مرو و روایت داستان وقوع یکی از معجزات امام اختصاص دارد که به قلم محمود پوروهاب به رشته تحریر درآمده است.

قصه یک پیراهن نیز داستانی درباره پیراهن شفابخش امام رضا(ع) است که علی اصغر کاویانی در آن قصه ای متفاوت را از زبان تکه پارچه پیراهن متبرک امام رضا(ع) که به دعبل خزاعی هدیه شده بود را به نگارش درآورده است.

در کتاب فردا عید است ناصر نادری با اشاره به اهداف خلیفه عباسی ماجرای دستور مامون برای سپردن اقامه نماز عید فطر به امام رضا(ع) در شهر مرو را برای کودکان بیان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به رویدادهای مهم زندگی امام رضا(ع) در «قصه های مثل ماه»

نگاهی به رویدادهای مهم زندگی امام رضا(ع) در «قصه های مثل ماه»