مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 15:252022-11-15سياسي

بسیاری از حرف های حق را باید از زبان زنان بگوییم و بشنویم


حجت الاسلام حریزاوی با بیان اینکه نهضت پیشرفت بانوان مبتنی بر نظام تربیت اسلامی است گفت:نقش بانوان در حوزه جهاد تبیین مورد بازخوانی قرار گیرد.

- حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص نهضت پیشرفت بانوان اظهار داشت: نهضت پیشرفت بانوان مبتنی بر نظام تربیت اسلامی است؛ در اسلام خانواده و سپس خاندان نظام شبکه تربیتی را توسعه می دهد و خیلی از امور را در طراحی نظامات اجتماعی می توان از طریق خانواده و خاندان پیش برد اما به جهت زیست مدرن به گونه ای شده که آن توسعه مویرگی خانواده و خاندان در زندگی امروزی کمرنگ شده است.

وی افزود: برای همین بازگرداندن خانواده و خاندان به آن کارکرد مفید و مؤثر خود که باعث رفع بسیاری از مشکلات می شود بسیار دشوار بوده و نیازمند کار مجدانه و تلاش مضاعف است.

البته در مناطق عشایری و روستایی هویت خانواده و خاندان محفوظ باقی مانده و اعتبار گذشته خود را حفظ کرده است؛ بنابراین کارهای مؤثری را می توان از خانواده و خاندان توقع داشت.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: بر اساس مطالب بیان شده تصور می کنم با اقدامات صورت گرفته در اداره کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی می توانیم شاهد ثمرات مؤثری در هویت بخشی به خانواده باشیم به شرط اینکه یک وفاق ملی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از حرف های حق را باید از زبان زنان بگوییم و بشنویم

بسیاری از حرف های حق را باید از زبان زنان بگوییم و بشنویم