مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 15:002022-11-15سياسي

مشکلات مردم در جلسات ملاقات مردمی با پیگیری مدیران مرتفع می شود


بسیاری از مسائل و مشکلات مردم در جلسات ملاقات مردمی با پیگیری مدیران مرتفع می شود، جلسات دیدار مردمی دارای اثرات مثبتی است و مدیران با مسائل و مشکلات مردم بیش از پیش آشنا می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در ادامه سلسله ملاقات های هفتگی فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان اصفهان با شهروندان مناطق مختلف شهرستان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان  با حضور در دبیرستان دخترانه دکتر برجیان واقع در روستای منشیان با جمع کثیری از اهالی روستاهای براآن شمالی به صورت حضوری و چهره به چهره ملاقات و از نزدیک پیگیر مسائل و مشکلات آنان شد.

احمدی در جلسه جمع بندی که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت تعامل و مشارکت روستاییان با دستگاه های مختلف و بالعکس، عنوان کرد: نگاه اهالی روستا باید کمک به ایجاد اشتغال و تولید در روستا باشد.

فرماندار اصفهان افزود: بسیاری از مسائل و مشکلات مردم در جلسات ملاقات مردمی با پیگیری مدیران مرتفع می شود، جلسات دیدار مردمی دارای اثرات مثبتی است و مدیران با مسائل و مشکلات مردم بیش از پیش آشنا می شوند و دسترسی مردم به مدیران نیز راحت تر می شود.

وی ادامه داد: اصلی ترین پیام این جلسات، انعکاس منویات مقام معظم رهبری برای خدمت به مردم و ارتباط تنگاتنگ با آنان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مردم در جلسات ملاقات مردمی با پیگیری مدیران مرتفع می شود

مشکلات مردم در جلسات ملاقات مردمی با پیگیری مدیران مرتفع می شود