مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:502022-11-15اجتماعي

دمای هوا در خراسان رضوی کاهش می یابد/‏گسترش سامانه‬ ناپایدار جوی


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روز جمعه با گسترش سامانه ناپایدارجوی، برای اغلب نقاط استان رگبار باران با احتمال رعدوبرق پیش بینی می شود - زهرا آهنگرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی; امروز و فردا در برخی ساعات شاهد گذر ابر و وزش باد در سطح استان با احتمال رگبار خفیف باران در ارتفاعات شمال و شمال غرب استان خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: روز پنج شنبه ضمن افزایش دما، بتدریج از سمت غرب میزان ابرناکی و سرعت باد افزایش خواهد یافت که از ساعات بعدازظهر بارش های پراکنده نیز از این نواحی آغاز می شود.

وی در ادامه افزود: روز جمعه با گسترش سامانه ناپایدارجوی، برای اغلب نقاط استان رگبار باران با احتمال رعدوبرق، کاهش دما و بویژه در مناطق بادخیز شرق و جنوب استان وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

آهنگرزاده به پیش ‎بینی وضعیت جوی و کیفیت هوای شهرستان مشهد مقدس طی فردا چهارشنبه پرداخت و گفت: آسمان شهر مشهد مقدس فردا صاف تا قسمتی ابری، بعدازظهر وزش باد و بتدریج افزایش ابر، اواخر وقت مه آلود خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در ادامه به گزارش سایت قطره و به نقل ازوضع هوای استان در 24 ساعت گذشته نیز اشاره و بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته تربت حید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوا در خراسان رضوی کاهش می یابد/‏گسترش سامانه‬ ناپایدار جوی

دمای هوا در خراسان رضوی کاهش می یابد/‏گسترش سامانه‬ ناپایدار جوی