مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-15اقتصادي

کشمکش مردم و مخابرات بر سر نصب دکل/ باورهایی که مانع توسعه می شود


مدیر مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: قطعی موبایل در برخی نقاط از جمله مهدی آباد و بروم پهنه متوجه مخابرات نیست بلکه خود مردم مقصرند که با باورهای غلط مانع نصب دکل های مخابراتی می شوند و فونداسیون ایجاد شده توسط نیروها را تخریب می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، هومان محمودی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه تعرفه تلفن ثابت و همراه اول از سال 88 تاکنون تغییر نکرده است، گفت: مخابرات قبلا نهادی دولتی بود اما ردیف و اعتباری نداشت و از درآمدها امورات خود را می گذراند و از سال 88 به بخش خصوصی سپرده شده و بدون حمایت دولت همه دستورالعمل های ابلاغی را انجام می دهد.

مدیر مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری افزود: از ابتدای شهریورماه وزارت صنعت، معدن و تجارت قیمت جدیدی برای استفاده از خطوط تلفن ثابت اعلام کرده است که این مبلغ در تهران برای تلفنی که کارکردی ندارد ماهی 20 هزار تومان، در مراکز استان ها 15 هزار تومان و در شهرها 10 هزار تومان لحاظ شده و برای روستاها هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

وی ادامه داد: اگر کارکرد تلفنی در مرکز استان زیر 15 هزار تومان باشد مبلغی به آن اضافه می شود تا به تعرفه 15 هزار تومان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشمکش مردم و مخابرات بر سر نصب دکل/ باورهایی که مانع توسعه می شود

کشمکش مردم و مخابرات بر سر نصب دکل/ باورهایی که مانع توسعه می شود