مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-15سياسي

انقلاب اسلامی مهجوریت قرآن و اهل بیت(ع) را زدود


رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه با انقلاب اسلامی مهجوریت قرآن و اهل بیت زدوده شد، گفت: قرآن و انس با قرآن سراسیمه شدن برای دفاع از انقلاب و حضور در صحنه مبارزه حق با باطل است، - ما قرآن را منقطع از جامعه نمی خواهیم این مسابقات مقدمه ای برای انس بیشتر و ترویج آموزه های قرآنی در جامعه است.

حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی امروز در آیین افتتاحیه بیست وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا که در سالن شهدای انتظامی رشت برگزار شد، با بیان اینکه قرآن ودیعه الهی و میراث پیامبر(ص) است، اظهار کرد: قاریان، حافظان و حاملان قرآن آشنا با مفاهیم و رموز این کتاب آسمانی بوده و با قرآن مأنوس هستند.

وی سوره توحید را فاتحه الکتاب عنوان کرد که مجموع کتاب الهی در یک طرف و این سوره در طرف دیگر قرار دارد و به حدی که قرائت سه بار سوره توحید با تلاوت یک بار قرآن برابری می کند.

ادیانی با بیان این مطلب برای اینکه بتوانم هدف و محتوا و مقاصد قرآن را بیان کنم باید به حدیث ثقلین رجوع کنیم، گفت: در وصیت نامه سیاسی الهی امام(ره) تفسیری نو، بدیع و جدید از حدیث ثقلین آمده است و آنچه از مهجوریت بر ثقل اکبر رفته، بر ثقل دیگر او اهل بیت(ع) نیز رفته و مهجوریت یکی، مهجوریت دیگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی مهجوریت قرآن و اهل بیت(ع) را زدود

انقلاب اسلامی مهجوریت قرآن و اهل بیت(ع) را زدود