مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-15سياسي

مبارزه با مواد مخدر بدون مشارکت همگانی ممکن نیست


استاندار اصفهان با اعلام اینکه مبارزه با مواد مخدر از واقعی ترین کارهایی است که در ایران انجام می شود، گفت: امروزه همه بر این باورند که مبارزه با مواد مخدر بدون مشارکت همگانی ممکن نیست.

- سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان امروز (24سه شنبه، آبان ماه) در نشست هیئت امنا و انتخابات هیئت مدیره مجمع خیران یاریگران زندگی استان اصفهان، اظهار کرد: در کشور ایران مبارزه با مواد مخدر جزو واقعی ترین کارهایی است که انجام می شود و در هیچ کجای دنیا جوانان را برای جوانان فدا نمی کنند.

وی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر در برخی از کشورهای مدعی ملموس نیست و آن ها تنها با مدیریت دوگانه و یک بام دو هوا، تنها در جهت ترویج مواد مخدر فعالیت می کنند، افزود: نباید فریب دنیا را خورد، امروزه بسیاری از کشورهای مدعی برای به دام کشیدن مردم کشورهای دیگر به سمت مواد مخدر از ابزارهای مختلفی استفاده می کنند.

استاندار اصفهان گفت: متأسفانه در ایران امکان صیانت های اجتماعی را برای جوانان و معتادان فراهم نکردیم و برای همین معتادان پس از ترک دوباره به سمت مصرف باز می گردند.

وی با اشاره به اینکه امروزه همه بر این باورند که مبارزه با مواد مخدر بدون مشارکت همگانی محقق نخواهد شد، اظهار کرد: مأموریتی برای این مجمع ترسیم خواهد شد تا به کمک همه نهادهای شهری به این عرصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با مواد مخدر بدون مشارکت همگانی ممکن نیست

مبارزه با مواد مخدر بدون مشارکت همگانی ممکن نیست