مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 12:152022-11-15دانش

کانون های دانشجویی تجلی گر مدنیت دانشگاه ها هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین گشایش دهمین جشنواره ملی رویش، روز دوشنبه 23 آبان ماه در تالار شهید دستغیب دانشگاه شیراز با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، - معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دهمین جشنواره ملی رویش گفت: کانون های دانشجویی تجلی گر مدنیت دانشگاه ها هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین گشایش دهمین جشنواره ملی رویش، روز دوشنبه 23 آبان ماه در تالار شهید دستغیب دانشگاه شیراز با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از معاونان و مدیران فرهنگی و دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شد.

عبدالحسین کلانتری در افتتاحیه دهمین جشنواره ملی رویش اظهار امیدواری کرد: این جشنواره فرصتی برای تجربه اندوزی و به اشتراک گذاشتن ایده ها و ارتقاء و تقویت کانون های فرهنگی و دانشجویی باشد.

وی با بیان اینکه طی سال هایی که فعالیت های فرهنگی دانشجویی به دلیل فراگیری بیماری کرونا در دانشگاه ها دچار رخوت شده بود، شاهد تأثیرات عمیق بر بدنه ی دانشجویی کشور بودیم که جلوه های آن در وقایع اخیر دیده شد، افزود: کم کاری هایی در حوزه تربیتی و فرهنگی داشتیم که امروز خود را نشان داده، اما در دل این تهدیدات فرصت های زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های دانشجویی تجلی گر مدنیت دانشگاه ها هستند

کانون های دانشجویی تجلی گر مدنیت دانشگاه ها هستند