مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 11:552022-11-15سياسي

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای شبکه جوانان رضوی در قزوین


مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین، از برگزاری اولین نمایشگاه ظرفیت ها و دستاوردهای شبکه جوانان رضوی، تبیین نظام محتوایی، تربیتی و جوان تمدن ساز در قزوین خبر داد.

- ساسان کرمی اظهار کرد: در آخرین روزهای تابستان 1398، رهبر معظم انقلاب اسلامی با عوامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی به عنوان دست اندرکاران تألیف کتب معارفی برترین آرزو دیدار داشتند که در این دیدار ضمن تأیید محتوای این کتب که قبلاً موردمطالعه قرارداد بودند بر لزوم گسترش و فراگیری آموزش محتوای در امور تربیتی تأکید کردند.

بنابر اعلام روابط عمومی شبکه جوانان رضوی استان قزوین، وی افزود: دیدار با رهبری نقطه عطفی برای موسسه جوانان آستان قدس رضوی بوده است؛ چراکه این دیدار در نوع خود و در سطح آستان قدس رضوی برای اولین بار اتفاق افتاده و حالا این موسسه با مأموریت رهبری با نیروی محرکه قوی تر و تغییر ساختاری هدفمند در حال پیشبرد اهداف خود است.

کرمی ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری پیرامون نشر حداکثری محتوای تولیدشده در این مجموعه، با رویکرد تبیین نظام محتوایی و معرفت افزایی جوان تمدن ساز اقدام به سفرهای استانی و برگزاری رویداد و نمایشگاه معرفی ظرفیت ها و دستاوردها با عنوان شبکه جوانان رضوی؛ اینجا جوان نفس می کشد کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای شبکه جوانان رضوی در قزوین

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای شبکه جوانان رضوی در قزوین