مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-15پزشكي

جذب 20 ثانیه ای مکمل های مولتی ویتامین با نانو مواد


محققان کشور نانو مکمل های مولتی ویتامینی را به تولید رساندند که بعد از 5 دقیقه قرار دادن بر روی پوست و در نوع خوراکی آن بعد از 20 ثانیه اسپری کردن در دهان، - به طور کامل جذب بدن می شود.

محمدمهدی اوچی، فارغ التحصیل مقطع دکترای نانو تکنولوژی از دانشگاه تهران در گفت وگو با ایسنا، تولید نانو مکمل های مولتی ویتامین را از محصولات تولید شده در این پروژه ذکر کرد و گفت: ما با دستگاه نانو هموژنایزر راکتور اولتراسونیک که طراحی کرده و به مرحله ساخت رساندیم، توانستیم نانو مکمل مولتی ویتامین را عرضه کنیم.

وی کاربرد دستگاه نانو هموژنایزر راکتور اولتراسونیک را در تولید نانوذرات مایع مورد استفاده در صنایعی چون غذایی، دارویی، شیمیایی و رنگ سازی دانست و ادامه داد: این نانو مکمل به گونه ای تولید شده که در آن ویتامین هایی را که به صورت غیر نانومتری هستند، به صورت غشایی از چربی در داخل یک نانو کپسول لیپوزومی قرار دادیم تا قابلیت جذب آن در بدن ارتقا یابد.

اوچی با بیان اینکه این مواد قابل استفاده برای سطح پوست است، اظهار کرد: فرمولاسیون این نانومکمل به گونه ای طراحی شده که بعد از 5 دقیقه قرار دادن آن بر روی پوست، به طور کامل جذب پوست خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 20 ثانیه ای مکمل های مولتی ویتامین با نانو مواد

جذب 20 ثانیه ای مکمل های مولتی ویتامین با نانو مواد