مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-15سياسي

افتتاح نمایشگاه کتاب گردشگری و تهران شناسی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، افتتاح نمایشگاه کتاب گردشگری و تهران شناسی با حضور امیر قاسمی (سرپرست ستاد گردشگری)، سردار شیخی جانشین مدیرعامل موزه، - نمایشگاه کتاب گردشگری و تهران شناسی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و به همت ستاد گردشگری شهرداری تهران با همکاری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گالری فکه افتتاح شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، افتتاح نمایشگاه کتاب گردشگری و تهران شناسی با حضور امیر قاسمی (سرپرست ستاد گردشگری)، سردار شیخی جانشین مدیرعامل موزه، حجت الاسلام جعفرپور معاونت فرهنگی موزه و جمعی از علاقه مندان فرهنگ و هنر برگزار شد.

در این مراسم امیر قاسمی افزود: کتاب گردشگری باید از مولفه های مناسب مانند نقشه های دقیق راهنما برای مسیریابی، ارائه اطلاعات مطمئن از مکان های استقرار گردشگران، معرفی نقاط گردشگری منطقه ای و شهر های دارای جاذبه، توضیح مسافت ها و چگونگی بازدید و گذر از مناطق گردشگری، چگونگی مدیریت زمان برای گردشگر و شیوه بازدید از طبیعت و محیط زیست منطقه برخوردار باشد و در نهایت شیوه ای درست برای سفری امن و آسان در اختیار خواننده کتاب بگذارد.

وی همچنین افزود: در این نمایشگاه سعی شده است تا با نمایش گالری تصاویر و کتاب هایی از طهران قدیم، مخاطبان را با محله های تهران،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه کتاب گردشگری و تهران شناسی

افتتاح نمایشگاه کتاب گردشگری و تهران شناسی