مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-15حوادث

دستگیری 175 سارق در قرچک


فرمانده انتظامی شهرستان قرچک در گزارشی به تشریح عملکرد یک ماهه پلیس این شهرستان پرداخت و از دستگیری 175 سارق ، 215 معتاد متجاهر و 19 نفر خرده فروش موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ یدالله طهماسیان صبح سه شنبه 24 آبان ماه و در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و با هدف دستگیری سارقان و توزیع کنندگان مواد مخدر، طرح های ارتقا امنیت اجتماعی با استفاده از ظرفیت و توان ماموران کلانتری ها، نیروهای یگان امداد و پلیس های تخصصی در طول یک ماه گذشته در سطح شهرستان قرچک به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح ها مجموعا 175 نفر سارق ، 15 تن از اراذل و اوباش ، 19 نفر فروشنده مواد مخدر و 215 نفر از معتادین متجاهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان همچنین موفق به کشف سه قبضه سلاح شکاری غیر مجاز ، 6050 گرم مواد مخدر ، 20 دستگاه خودروی سرقتی و 17 دستگاه موتور سیکلت سرقتی شدند.

طهماسیان در پایان با بیان اینکه تمامی متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند ، خاطرنشان کرد: جدیت و قاطعیت پلیس در استمرار طرح پاکسازی نقاط آلوده احساس امنیت را در بین شهروندان بالا می برد و منجر به کاهش آسیب های اجتماعی و جلب رضایت عمومی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 175 سارق در قرچک

دستگیری 175 سارق در قرچک