مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 09:352022-11-15اجتماعي

پلی که به دلیل بی پولی در شرف تخریب است


سرپرست شهرداری سرخون با بیان اینکه پل سرچشمه سرخون، بخشی از جاده مواصلاتی مرکز بخش میانکوه و روستاهای اطراف است، گفت: اگر به آن رسیدگی نشود با تخریب پل جاده بسته می شود و جای تعجب دارد که چرا مهمترین پروژه این منطقه در اولویت نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، پل سرچشمه ورودی اصلی شهر سرخون و دهستان هلیساد یکی از قدیمی ترین بناهای موجود در منطقه است که بعد از آلودگی نفتی چشمه به مرور در حال تخریب است.

این پل محل عبور ماشین آلات سبک و سنگین و هر لحظه ممکن است تخریب شود، پروژه ترمیم و تعویض پل نهایتا باید در 2 سال به اتمام می رسید اما اکنون چندین سال از آغاز این پروژه می گذرد و پایان آن معلوم نیست.

در این مصاحبه آخرین اقدامات برای ترمیم پل را از سرپرست شهرداری سرخون جویا شده ایم.

عیسی طهماسبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: 2 سالی است که این مشکل را بارها در جلسات مدیریت بحران و شورای ترافیک شهرستان و استان بیان کرده ایم، چندی پیش مسئولان استانی از جمله استاندار و مدیرکل راهداری از این پروژه دیدن کردند و قول هایی داده شد.

سرپرست شهرداری سرخون افزود: در همان بازدید مصوب شد کلیه اعتبار برای تکمیل این پروژه تا 2 ماه دیگر پرداخت شود که با این اعتبار 2 پروژه دیگر آسفالت جاده سه راهی سرخون و جاده روستای لندی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلی که به دلیل بی پولی در شرف تخریب است

پلی که به دلیل بی پولی در شرف تخریب است