مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 09:052022-11-15ورزشي

وقفه در لیگ، فرصتی برای رفع ایرادات است / مهره های سپاهان مشابه اند


یک پیشکسوت فوتبال، سپاهان را تیم پرمهره و کاملی ارزیابی کرد که از بازیکنان هم ترازی بهره می برد.

او عدم شناخت کامل مربی نسبت به بازیکنان را دلیل تغییرات تیم دانست و گفت: - ایسنا/اصفهان یک پیشکسوت فوتبال، سپاهان را تیم پرمهره و کاملی ارزیابی کرد که از بازیکنان هم ترازی بهره می برد.

او عدم شناخت کامل مربی نسبت به بازیکنان را دلیل تغییرات تیم دانست و گفت: هنوز چیزی که از سپاهان انتظار می رفته، 100 درصد محقق نشده است.

رسول کربکندی در گفت وگو با ایسنا، تعطیلات ایجاد شده در لیگ برتر فوتبال را در مجموع خوب ارزیابی و اظهار کرد: این وقفه قطعاً می تواند از لحاظ شناختی به تیم و سرمربی کمک کرده و به تیم ها فرصت رفع ایراد بدهد.

البته از سوی دیگر وقتی بازیکنان به طور کامل در اختیار تیم نباشند، طبیعتاً ممکن است بر برنامه سرمربی تأثیر منفی ایجاد کند.

قاعدتاً 2 بازیکنی که با تیم ملی به جام جهانی می روند، مهره های اصلی تیم سپاهان هستند و نبود آن ها در تمرینات، آن ها را از تاکتیک سرمربی دور می کند، اما به هر حال بازیکنان ملی در مجموع می توانند به تیم کمک کنند.

وی با اشاره به شرایط سپاهان تا پایان هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر و ایستادن بر رده چهارم جدول با20 امتیاز، تصریح کرد: سپاهان تیم کامل با بازیکنان خوب زیادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقفه در لیگ، فرصتی برای رفع ایرادات است / مهره های سپاهان مشابه اند

وقفه در لیگ، فرصتی برای رفع ایرادات است / مهره های سپاهان مشابه اند