مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 22:552022-11-14بين الملل

چین سلاح لیزری خود را به نمایش گذاشت + تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی هوانوردی و هوافضای چین روز گذشته (13 نوامبر) در شهر «ژوهای» در استان «گوانگ دونگ» به کار خود پایان داد؛ - سلاح لیزری ضد پهپادی به نام LW-30 از جالب توجه ترین تسلیحاتی بود که در نمایشگاه هوا و فضای چین به نمایش در آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی هوانوردی و هوافضای چین روز گذشته (13 نوامبر) در شهر ژوهای در استان گوانگ دونگ به کار خود پایان داد؛ اما یکی از تسلیحاتی که توجه رسانه ها را به خود جلب کرده، سلاح لیزری ضد پهپادی به نام LW-30 بود که برای اولین بار در یک نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت.

به نوشته وبگاه عربیک دیفنس، این سلاح لیزری جدید توسط یکی از بزرگترین تولیدکنندگان موشکی، یعنی گروه هوافضای سانجیانگ چین، یکی از شرکت های تابعه شرکت علوم و صنعت هوافضای چین، تولید تولید شده است.

به نوشته روزنامه گلوبال تایمز چین، این سلاح بر روی یک کامیون نصب می شود و ظرفیت تولید 30 کیلووات انرژی را دارد که برای سرنگونی پهپاد های کم ارتفاع و کوچک که با سرعت 200 کیلومتر در ساعت پرواز می کنند، مورد استفاده قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین سلاح لیزری خود را به نمایش گذاشت + تصاویر

چین سلاح لیزری خود را به نمایش گذاشت + تصاویر