مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 19:202022-11-14سياسي

کاهش بیش از 50 درصدی واحدهای تولیدی دارای مشکل در استان قزوین


معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم در قزوین تعداد واحدهای تولیدی مشکل دار از 54 مورد به 21 مورد کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالحسن کبیری در نشست خبری که بعد از ظهر دوشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: اعتقاد داریم که رسانه پل ارتباطی بین مسئولین و مردم است و نباید یک سویه باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: اگر ما روایت نکنیم و اطلاع رسانی صحیح نداشته باشیم دیگران این کار را کرده و آن طور که دوست دارند داستان را نقل خواهند کرد.

وی بیان کرد: در تلاش هستیم تا گفتمان محوری در روند امور قرار گیرد و در فضای گفتمانی متقابل نقدهای اقشار مختلف ازجمله دانشگاهیان را بشنویم.

این مسئول با بیان اینکه کاهش تنش ها و مشکلات کارگری یکی از برنامه های ما در استان است، ادامه داد: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم در قزوین تعداد واحدهای تولیدی مشکل دار از 54 مورد به 21 مورد کاهش داشته است.

کبیری گفت: طبق قانون باید کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها و در سطح جامعه وجود داشته باشد و ما از گفت و گو و مناظره استقبال می کنیم ولی در برابر اغتشاشات و یا جلساتی که در آن به نظام توهین شود خواهیم ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بیش از 50 درصدی واحدهای تولیدی دارای مشکل در استان قزوین

کاهش بیش از 50 درصدی واحدهای تولیدی دارای مشکل در استان قزوین