مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 18:302022-11-14بين الملل

آمریکا از تروریست های شمال عراق حمایت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «آلینا رومانوفسکی» سفیر ایالات متحده آمریکا در عراق در بیانیه ای در حمایت از تروریست ها از به عملیات سپاه پاسداران علیه تروریست های تجزیه طلب اقلیم شمال عراق واکنش نشان داد.

- سفیر ایالات متحده آمریکا با حمایت از تروریست های تجزیه طلب در عراق، از عملیات سپاه پاسداران در شمال عراق انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آلینا رومانوفسکی سفیر ایالات متحده آمریکا در عراق در بیانیه ای در حمایت از تروریست ها از به عملیات سپاه پاسداران علیه تروریست های تجزیه طلب اقلیم شمال عراق واکنش نشان داد.

رومانوفسکی به نیابت از دولت ایالات متحده در این بیانیه ضدایرانی اعلام کرد: ایالات متحده، جدیدترین حمله پهپادی و موشکی در منطقه کردستان را محکوم می کند و از ایران می خواهد که حمله به همسایه و مردم عراق را متوقف کند .

روابط عمومی کل سپاه امروز (دوشنبه) از عملیات موشکی و پهپادی نیروی زمینی سپاه علیه مقر ها و مراکز تروریست های تجزیه طلب ضدایرانی در اقلیم شمال عراق خبر داد.

سپاه پاسداران در بیانیه خود درباره این عملیات ضدتروریستی تأکید کرد: خلع سلاح و برچیدن بساط تروریست ها از تعطیلی مقر ها تا اقدام اطمینان بخش مقامات اقلیم نسبت به دورسازی تروریست های مزدور و جنایتکار از منطقه خواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا از تروریست های شمال عراق حمایت کرد

آمریکا از تروریست های شمال عراق حمایت کرد