مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 16:352022-11-14اقتصادي

وزیر راه: از برخی دوستان نامهربانی می بینم / وضع فرودگاه ها خجالت آور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در آیین افتتاح باند 29 چپ فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه در بخش حمل و نقل ریلی باری، - وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از برخی دوستان نامهربانی می بینم، گفت: اگر مجوز اخذ شده عملیاتی شود 20 میلیارد دلار در بخش حمل و نقل سرمایه گذاری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در آیین افتتاح باند 29 چپ فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه در بخش حمل و نقل ریلی باری، سرعت سیر قطار ها کمتر از 10 کیلومتر در ساعت است، اظهار کرد: دربخش ریلی مسافری بسیاری از واگن ها و لکوموتیو ها دو برابر عمر خودشان عملکرد داشته اند.

وی افزود: در حمل و نقل جاده ای 400 هزار دستگاه کامیون در جاده های کشور تردد دارند که 200 هزار از آن ها امروز باید از رده خارج شوند.

سالانه چند میلیارد دلار هزینه اضافه سوخت می دهیم.

وی با اشاره به اینکه باید به وضعیت معیشت کارکنان صنعت هوانوردی و خلبان ها توجه کنیم، گفت: در این دوره از پاویون فرودگاه رد شده ام و در دوره وزارت نفت هم این کار را انجام می دادم و درد دل خلبان ها و کارکنان فرودگاه را گوش می کردم.

وی ادامه داد: وضعیت درآمد کارکنان هوایی فاجعه بار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه: از برخی دوستان نامهربانی می بینم / وضع فرودگاه ها خجالت آور است

وزیر راه: از برخی دوستان نامهربانی می بینم / وضع فرودگاه ها خجالت آور است