مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 15:322022-11-14حوادث

کشف 40 میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان در اصفهان


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقان منزل در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی و کشف 40 میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه آنان خبرداد.

- سردار محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت چندین نفر از شهروندان ساکن در حوزه جنوب شهرستان اصفهان مبنی بر سرقت اموال از منازل آن ها، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه پلیسی و همچنین تحقیقات علمی صورت گرفته سرانجام رد پای یک باند 6 نفره از سارقان سابقه دار که در زمینه سرقت از منازل مردم فعال بودند را به دست آوردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با تلاش شبانه روزی و رصد هوشمندانه کارآگاهان، مخفیگاه 3 نفر از این افراد در اصفهان و باقیمانده آن ها در یکی از استان های مجاور شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی به صورت همزمان طی دو عملیات ضربتی تمامی آن ها در مخفیگاه هایشان دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

وی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 20 عدد فشنگ جنگی، مقادیر قابل توجهی انواع طلاجات، 2 دستگاه تلویزیون، یک دستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 40 میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان در اصفهان

کشف 40 میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان در اصفهان