مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 15:002022-11-14اجتماعي

شناسایی22 هزار بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی


مهمترین فعالیت نهضت سواد آموزی سواد عمومی جامعه است و این بدان معنا است که مقصود فقط سواد خواندن و نوشتن نیست بلکه مفهوم آن عمومی تر و جامع تر است.

- معاون سواد آموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی از شناسایی 22 هزار بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی خبرداد و گفت: شتاب بخشی به ارتقای سواد عمومی جامعه و توسعه عدالت آموزشی از رویکردهای مهم دولت است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سید جمال وزیری، معاون سواد آموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه نرخ سواد در این استان با 97.

9 درصد از میانگین کشوری بالاتر است، گفت: در عین حال 22 هزار نفر بازمانده از تحصیل در استان شناسایی شدند که در طرح مدرسه محوری بدنبال رفع مشکلات تحصیلی آنان هستیم.

    وی افزود: مهمترین فعالیت نهضت سواد آموزی سواد عمومی جامعه است و این بدان معنا است که مقصود فقط سواد خواندن و نوشتن نیست بلکه مفهوم آن عمومی تر و جامع تر است.

   وزیری تصریح کرد: پوشش بازماندگان از تحصیل شناسایی شده، از دیگر برنامه های سواد آموزی خراسان رضوی است، در مرحله نخست بیش از پنج هزار بسته لوازم التحریر در اوایل مهرماه توزیع کردیم که مرحله دوم نیز در حال برنامه ریزی است تا با کمک مردمی و اعتبارات دولتی بتوانیم مشکلات هزینه ای آنها را رفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی22 هزار بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی

شناسایی22 هزار بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی