مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-14اقتصادي

وجود قیدهایی در سامانه وزارت ارشاد ارائه تخفیف به مشتریان را دشوار کرده است


وجود سامانه تخفیف وزارت ارشاد و قیدهایی که برای آن در نظر گرفته شده، ارائه تخفیف به مشتریان را دشوار کرده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر شهر کتاب مشهد گفت: وجود سامانه تخفیف وزارت ارشاد و قیدهایی که برای آن در نظر گرفته شده، ارائه تخفیف به مشتریان را دشوار کرده است.

ابراهیم بالاپژوه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت فروش کتاب در چند ماه اخیر اظهار کرد: اوضاع کنونی جامعه تاثیر بسیاری بر فروش کتاب گذاشته است.

با شروع ناآرامی های اخیر تقریبا تمام صنف ها به مشکل برخورده اند؛ از جمله در حوزه کتاب که با وجود داشتن اولویت پایین میان خانواده ها، مشکلات اقتصادی مانند گرانی کتاب و کاغذ نیز باعث شده شاهد افت محسوس در فروش کتاب در یک ماه گذشته باشیم.

وی درباره علل افزایش تقاضای خرید کتاب های جامعه شناسی و علوم سیاسی افزود: در قشر بزرگسال همیشه کتاب های ادبیات رتبه نخست فروش را به خود اختصاص می دهد.

بعد از آن کتاب های روانشناسی و جامعه شناسی در رتبه بندی فروش قرار دارد اما با توجه به شرایط حال حاضر جامعه بیشترین فروش کتاب در زمینه های علوم اجتماعی و علوم سیاسی است.

مدیر شهر کتاب مشهد تصریح کرد: ما چه در حوزه بزرگسال و چه کتاب کودک مخاطب خاص خود را داریم اما در برخی اوقات با مساله کمیت رو به رو می شویم و اکنون نیز شرایط اقتصادی تاثیر خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود قیدهایی در سامانه وزارت ارشاد ارائه تخفیف به مشتریان را دشوار کرده است

وجود قیدهایی در سامانه وزارت ارشاد ارائه تخفیف به مشتریان را دشوار کرده است