مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 13:302022-11-14فرهنگي

معرفی داوران مرحله منطقه ای بیست وچهارمین جشنواره قصه گویی کانون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، در مرحله منطقه ای این دوره از جشنواره قصه گویی، - داوران مرحله منطقه ای بیست وچهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سوی دبیرخانه این رویداد فرهنگی معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، در مرحله منطقه ای این دوره از جشنواره قصه گویی، شیوه های قصه گویی شاملِ بخش ملی ، بخش آیینی سنتی و زبان اشاره به صورت جداگانه داوری می شود.

داوران بخش ملی این رویداد در منطقه یک قصه گویی به میزبانی کانون استان آذربایجان شرقی را عادل بزدوده کارگردان تئاتر کودک و نوجوان و عروسک ساز، مهتاب شهیدی مدرس و داور چند دوره جشنواره قصه گویی و کبری بابایی نویسنده کودک و نوجوان و مدرس قصه گویی تشکیل می دهند.

همچنین داوران منطقه دو قصه گویی به میزبانی کانون استان اصفهان، شامل مهدی آرایی مولف، مدرس و داور چند دوره جشنواره قصه گویی، فروهر معدنی مدرس و داور چند دوره جشنواره قصه گویی و محسن عظیمی پویا نویسنده و کارگردان تئاتر و عروسک ساز است.

داوران منطقه سه جشنواره قصه گویی به میزبانی کانون استان خوزستان را محمدعلی یزدان شناس نویسنده و کارگردان تئاتر و داور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی داوران مرحله منطقه ای بیست وچهارمین جشنواره قصه گویی کانون

معرفی داوران مرحله منطقه ای بیست وچهارمین جشنواره قصه گویی کانون