مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 13:052022-11-14بين الملل

اقدام پوتین برای لغو شهروندی کسانی که ارتش روسیه را بی اعتبار می کنند


براساس گزارش ها، رییس جمهوری روسیه متمم ریاست جمهوری را در رابطه با لایحه ای پیشنهاد داده که به مسکو اجازه می دهد تا حق شهروندی افرادی که باعث بی اعتباری ارتش می شوند، - اقدام پوتین برای لغو شهروندی کسانی که ارتش روسیه را "بی اعتبار" می کنند براساس گزارش ها، رییس جمهوری روسیه متمم ریاست جمهوری را در رابطه با لایحه ای پیشنهاد داده که به مسکو اجازه می دهد تا حق شهروندی افرادی که باعث "بی اعتباری" ارتش می شوند، لغو کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این متمم های پیشنهاد شده برای لایحه ای که در اصل در آوریل سال جاری میلادی توسط دوما تصویب شد، انتشار عمومی اطلاعات نادرست عمدی در مورد نیروهای مسلح روسیه را یک جرم تعریف می کند که مجازاتش سلب و ابطال روادید افرادی است که از حق شهروندی روسیه برخوردارند.

یکی از این متمم ها همچنین اقداماتی را که برای تمامیت ارضی روسیه در حین کار برای سازمان های غیردولتی خارجی یا بین المللی نامطلوب قلمداد شوند، به عنوان دلیلی کافی برای سلب حق شهروندی افراد تعریف می کند.

در این پیشنهادات، فراخوان برای اقداماتی با هدف نقض تمامیت ارضی روسیه، بی اعتبار کردن ارتش روسیه، فراخوان عمومی برای افراط گرایی، تهدید جان مقامات دولتی و سوء استفاده از نشان های دولتی و پرچم هم مطرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام پوتین برای لغو شهروندی کسانی که ارتش روسیه را بی اعتبار می کنند

اقدام پوتین برای لغو شهروندی کسانی که ارتش روسیه را بی اعتبار می کنند