مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-14سياسي

جهاد تبیین، از مسائل مهم کشور است


در شرایطی که موضوع تبیین از دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی(حفظه الله) و از مسائل بسیار مهم کشور است، وجود افراد صاحب نظری همچون دکتر جلیلی ظرفیتی بی نظیر است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: در شرایطی که موضوع تبیین از دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی(حفظه الله) و از مسائل بسیار مهم کشور است، وجود افراد صاحب نظری همچون دکتر جلیلی ظرفیتی بی نظیر است.

جواد قناعت، امروز دوشنبه 23 آبان در دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند که با حضور نماینده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در شورای عالی امنیت ملی همراه بود، بر جایگاه ارزنده دکتر جلیلی در تبیین مبانی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید و اظهار کرد: دکتر جلیلی در تبیین مبانی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اهل فکر و تفسیر و تحلیل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار به دلایل سفر دکتر جلیلی به استان اشاره و اظهار کرد: در مجموعه استانداری و حوزه های تابعه شامل فرمانداری ها و بخشداری ها 53 شهید داریم که برخی کارمند وزارت کشور بوده اند که به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند و گروهی هم از اعضای خانواده های همکاران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین، از مسائل مهم کشور است

جهاد تبیین، از مسائل مهم کشور است