مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-14ورزشي

ویژه برنامه های هفته کتاب خوانی در فرهنگسراهای اردبیل برگزار می شود


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل از برگزاری ویژه برنامه های شهرداری اردبیل طی هفته کتاب و کتاب خوانی در فرهنگسراها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اباصلت ابراهیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های شهرداری اردبیل طی هفته کتاب و کتاب خوانی در فرهنگسراها اظهار کرد: جشن یک روز خوب با کتاب عنوان ویژه برنامه ای است که روز پنج شنبه 26 آبان ساعت 9 صبح در محل کتابخانه فرهنگسرای سوم خرداد برگزار خواهد شد.

وی ضمن دعوت از عموم مخاطبان فرهنگسراها و شهروندان اردبیل به این جشن افزود: کتابخانه های فرهنگسراهای شهرداری با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی به صورت رایگان در خدمت شهروندان اردبیل است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل ضمن تقدیر از همکاری مضاعف نهاد کتابخانه های عمومی با شهرداری اردبیل، ادامه داد: در صورت همکاری بیش تر این 2 نهاد فرهنگی با یکدیگر، کتابخانه مشارکتی در دو فرهنگسرای دیگر (فرهنگسرای اصلانیان و بانوان) نیز راه اندازی خواهد شد که تنها 3 فرهنگسرای شهرداری مجهز به کتابخانه است.

کاروان شادی به محلات اردبیل می رود ابراهیمی به اجرای پنج شنبه های شاد اشاره کرد و گفت: اولین پنج شنبه شاد ویژه کودکان موسسه امام رضا(ع) به همراه بازی های بومی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های هفته کتاب خوانی در فرهنگسراهای اردبیل برگزار می شود

ویژه برنامه های هفته کتاب خوانی در فرهنگسراهای اردبیل برگزار می شود