مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-14اقتصادي

با جریمه های رانندگی از تقسیط تا ترخیص/ خبری از بخشش جریمه ها نیست!


جریمه های رانندگی و بخشش آن موضوع مورد علاقه رانندگان است موضوعی که صحت نداشته و تنها طرحی که اجرا می شود طرح تقسیط تخلفات رانندگی است.

- گروه انتظامی خبرگزاری فارس_ مریم عرب انصاری: جریمه رانندگی موضوع جدیدی نیست؛ اکثر قریب به اتفاق افراد جامعه تجربه اعمال قانون را داشته و حداقل یک بار برگه جریمه را دریافت کرده اند؛ آن هم به طرق مختلف؛ یا به واسطه فرمان ایست مأمور پلیس در جاده یا خیابان، یا مشاهده برگه جریمه زیر برف پاک کن ، یا دریافت پیامک جریمه توسط گوشی تلفن همراه و یا در نهایت هنگام فروش خودرو و گرفتن برگه خلافی که آن موقع برق از سر آدم می پرد.

گرفتن برگه خلافی خودرو همیشه نگرانی خاص خودش را داشته و دارد و به مصداق کارنامه اعمال راننده است؛ به خصوص در این سالها که با واژه مخدوش کردن پلاک مواجه بوده و گاهی افرادی جریمه هایی می شوند که اصلا روح شان از آن تردد آگاهی نداشته یا به عمرشان در آن محل حضور نداشته اند.

داستان جریمه های اشتباهی هم مسأله تازه ای نیست؛ موردی است که بارها از مسوولان پلیس راهور پرسیده شده و جوابش هم آسان است؛ مراجعه به مراکز اجراییات پلیس راهور و بررسی فیلم دوربین ها و مستندات موجود ؛ البته در این بین برخی مالکان خودرو از تجارب خود در این زمینه می گویند که بهتر است مدارکی مبنی بر عدم حضور در زمان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با جریمه های رانندگی از تقسیط تا ترخیص/ خبری از بخشش جریمه ها نیست!

با جریمه های رانندگی از تقسیط تا ترخیص/ خبری از بخشش جریمه ها نیست!