مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:202022-11-14حوادث

آیدا؛ سرشار از زنانگی و زندگی


چه به گزاره پشت سر هر مرد موفقی یک زن ایستاده باور داشته باشیم و چه نه، در یک فقره خاص با صدای بلند می توان گفت: اگر زنی به نام آیدا در مسیر زندگی مردی به نام احمد شاملو قرار نگرفته بود شاملو هرگز آنی نمی شد که شد.

- چه به گزاره پشت سر هر مرد موفقی یک زن ایستاده باور داشته باشیم و چه نه، در یک فقره خاص با صدای بلند می توان گفت: اگر زنی به نام آیدا در مسیر زندگی مردی به نام احمد شاملو قرار نگرفته بود شاملو هرگز آنی نمی شد که شد.

   عصر ایران؛ مهرداد خدیر- آن قدر گفته شده و شنیده ایم که پشت سر هر مرد موفقی، زنی ایستاده که جنبه طنز و طعنه پیدا کرده و از وزانت و اعتبار گذشته افتاده است.

ضمن این که در گرماگرم پویش زنان، چه بسا یک گزاره ضد زن در نظر آید و گفته شود چرا باید در پشت سر هر مرد موفق، در جست و جوی زنی بود و چرا عکس این گزاره صادق نباشد و چرا هر یک را بنا بر کارنامه و زندگی خودشان داوری و ارزیابی نکنیم؟ چرا اصرار داریم خویش کاری و یگانه مأموریت زنان را فداکاری و از خود گذشتگی آنان برای موفقیت مردان بدانیم؟ در پاسخ البته برخی می گویند صحبت از دیگری نیست بلکه به عنوان مرکزیت کانون خانواده دایره زندگی خود را تقویت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیدا؛ سرشار از زنانگی و زندگی

آیدا؛ سرشار از زنانگی و زندگی