مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:152022-11-14سياسي

روایت های جذاب یک پژوهشگر درباره تأثیر موسیقی ایران بر جهان


اولین نشست پژوهشی پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با سخنرانی هوشنگ جاوید و موضوع «بررسی اشتراکات موسیقایی ایران با حوزه آسیای میانه» برگزار شد.

- اولین نشست پژوهشی پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با سخنرانی هوشنگ جاوید و موضوع بررسی اشتراکات موسیقایی ایران با حوزه آسیای میانه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اولین نشست پژوهشی پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران روز دوشنبه بیست و سوم آبان ماه با سخنرانی هوشنگ جاوید و موضوع بررسی اشتراکات موسیقایی ایران با حوزه آسیای میانه برگزار شد.

کامران مراتی دبیر پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران در ابتدای اولین نشست پژوهشی پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی گفت: موضوع جشنواره امسال ایران فرهنگی و گفتمان های موسیقایی جهان اسلام است که در این موضوع با چهار کلید واژه طرف هستیم.

شرایطی که در دو حوزه آن می توانیم بررسی هایی داشته باشیم.

اولین کلیدواژه ایران فرهنگی و دومین کلیدواژه جهان اسلام است که ما سعی می کنیم در این دوره از جشنواره گفتمانی را در این چارچوب انجام دهیم که دربرگیرنده زنجیره های متصل به همی در حوزه ایران فرهنگی است و فراتر از مرزهای ایران هم مورد توجه قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت های جذاب یک پژوهشگر درباره تأثیر موسیقی ایران بر جهان

روایت های جذاب یک پژوهشگر درباره تأثیر موسیقی ایران بر جهان