مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:102022-11-14اقتصادي

معاینه فنی بیش از 22 هزار خودرو سنگین و نیمه سنگین در سیستان و بلوچستان


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از معاینه فنی 22هزار و 110 وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین طی 7ماهه سالجاری در این استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از معاینه فنی 22هزار و 110 وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین طی 7ماهه سالجاری در این استان خبر داد.

تیمور باقری در گفت وگو با ایسنا- با بیان اینکه معاینه فنی خوردو های سنگین و نیمه سنگین اهمیت خاصی از نظر ایمنی سفرهای جاده ای دارد، اظهار داشت:از این میزان معاینه فنی انجام شده ، 16هزار و498 دستگاه قبولی مرتبه اول، 2هزار و 637 خودرو ،قبولی پس از اصلاح عیب و همچنین تعداد2هزار و 939 به علت نقص فنی رد شده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در شمال استان سیستان و بلوچستان 4مرکز معاینه فنی،فعال می باشند که محل فعالیت آن ها، درشهرستان زاهدان(2مرکز)،زابل و خاش است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در معاینات فنی مواردی همچون میزان آلایندگی ، میزان آلودگی صوتی ، ترمزها ، نور چراغ ها ، فرسودگی بیش از حد خودرو، باک غیر استاندارد و آج لاستیک ها تست می شود.

باقری افزود: صدور مجوز تردد و فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای (خودروهای سنگین و نیمه سنگین) در بخش کالا و مسافر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاینه فنی بیش از 22 هزار خودرو سنگین و نیمه سنگین در سیستان و بلوچستان

معاینه فنی بیش از 22 هزار خودرو سنگین و نیمه سنگین در سیستان و بلوچستان