مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:052022-11-14سياسي

گلایه از نبود یک طرح جامع برای روشنگری/وقایع اخیر ریشه یابی شود


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حوزه علمیه، آموزش و پرورش، دانشگاه و صدا و سیما چه طرح و برنامه ای برای پاسخ به سؤالات و روشنگری دارند که من چیزی ندیدم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در دیدار با نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی اظهار کرد: با توجه به موضوعات دو ماه اخیر در کشور مباحث تبیینی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه استکبار از 200 سال قبل تاکنون هیچگاه از دشمنی فروگذار نکرده است، بیان کرد: دشمن به دنبال سلطه جهانی است که کشورهای مستقل هیچگاه این مسئله را نمی پذیرند.

استکبار، استقلال کشورها را بر نمی تابد عبادی ادامه داد: حتی قبل از انقلاب هر کشوری که می خواست استقلال داشته باشد با او برخورد می کردند.

وی با اشاره به اینکه استکبار به دنبال افرادی چون رضاخان و بن سلمان هستند، گفت: در کشور مصر هم افرادی چون مُرسی که با خون مردم این کشور به قدرت رسیده بود را نپذیرفتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: از ابتدای انقلاب دشمنان ما مکرر تکرار می کنند که تا سه ماه یا شش ماه آینده جمهوری اسلامی ساقط می شود که هیچگاه تحقق نیافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از نبود یک طرح جامع برای روشنگری/وقایع اخیر ریشه یابی شود

گلایه از نبود یک طرح جامع برای روشنگری/وقایع اخیر ریشه یابی شود